Oopss! Secretele îngrijirii pielii


De ce să acoperi ceea ce este frumos, nu?

Astăzi îți voi împărtășii cele cinci secrete de îngrijire a pielii care mi-au ajutat să-mi protejez pielea și să încetinesc semnele îmbătrânirii.

Aș spune să scoți stiloul afară și să-l notezi, dar după cum vei vedea, este destul de simplu.

Nr. 1

Transpirația activă

Este un lucru foarte bun pentru minte, corp și inimă. Dar există și o mulțime de beneficii pentru piele, dacă practici alergarea, înotul, dansul sau ciclismul. Sportul îmbunătățește fluxul sanguin la nivelul pielii, iar transpirația este o modalitate prin care organismul elimină toxinele din organismul tău și îți curăță porii.

În plus, organismul tău va produce endorfină, un hormon care te face fericită și ajută la scăderea producției de cortizol în organism, care este unul dintre hormonii care contribuie la formarea acneei.

Nr. 2

Modifică dieta

Vei obține o piele radiantă prin consumarea alimentelor integrale, o mulțime de fructe și legume și apă cât mai multă (cel puțin 3 L / zi).

Nr. 3

Relaxează-te cu grijă

Bronzul frumos arată grozav, dar asigură-te că te bucuri de puterea vindecătoare a soarelui după ora 17 și înainte de ora 10 dimineața. Dacă ieși la aer liber și vei fi expus la soare pentru perioade lungi de timp, poartă o pălărie supradimensionată pentru a te proteja de razele nocive. Ochelarii de soare sunt, de asemenea, o necesitate. După cum știi, încruntarea repetată poate crea riduri de tip ”picioare de cioară”.

Nr. 4

Utilizarea de produse cosmetice de calitate

Anti îmbătrânire? Anti-rid? Anti anti?

Dacă sună mult prea bine, atunci ceva sigur nu este în regulă. Nu te lăsa păcălită de marketingul ieftin. Citește întotdeauna lista de ingrediente și reține că ingredientul care apare primul pe o eticheta, este regăsită în produsul respectiv  în cea mai mare cantitate. Deci, dacă este apă ….

Nr. 5

Vise plăcute

Fă ca somnul să fie o prioritate, deoarece poți simți cu adevărat diferența dintre un somn bun și un somn de 4-5 ore. Primul loc pe care apar semnele lipsei de somn este fața ta.

De asemenea, este foarte important să încerci să mergi la culcare la aceeși oră, astfel încât corpul tău să dezvolte un model de somn obișnuit și previzibil.

 

Yumm – Devotat pielii sănătoase!

Bine ai venit! Intră aici și te vei îndrăgosti:)


Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *